**ȘEDINȚE 2018**
12 decembrie 2018, ora 15.00 La sediul Consiliului Județean Dolj, a avut loc sedința ordinară cu următoarea ordine de zi:
1. Informare privind Planul de măsuri pentru asigurarea climatului de ordine și siguranță publică în sezonul rece și pe timpul Sărbătorile de iarnă 2018-2019.
2. Informare privind măsurile adoptate de Inspectoratul de Jandarmi Județean Dolj în perioada sezonului rece și Sărbătorilor de iarnă
3. Activitățile ce vor fi desfășurate de Poliția Locală a Mun. Craiova până la finalul anului 2018
4. Informarea Direcției Regionale de Drumuri și Poduri - Craiova în perioada sezonului de iarnă.
5. Diverse
6. Galerie foto
28 noiembrie 2018, ora 14.30 La sediul Consiliului Județean Dolj, a avut loc sedința ordinară cu următoarea ordine de zi:
1. Informare privind măsuri de I.P.J Dolj pe timpul sezonului de iarnă, cu ocazia fenomenelor meteorologice deosebite
2. Diverse
3. Galerie foto
14 noiembrie 2018, ora 15.00 La sediul Consiliului Județean Dolj, a avut loc sedința ordinară cu următoarea ordine de zi:
1. Analiză privind misiunile de asigurare a ordinii publice executate de către gruparea de Jandarmi Mobilă "Frații Buzești" Craiova începând cu 01.01.2018.
2. Informare privind evolutia Pestei Porcine Africane la porci domestici in satul Comănicea, comuna Secu, judeţul Dolj.
2. Diverse
3. Galerie foto
24 octombrie 2018, ora 15.00 La Casa de Cultură din Segarcea a avut loc sedința ordinară la care au participat ca invitați și primarii din localitățile: Bîrca, Calopăr, Cîrna, Cerăt, Drănic, Gîngiova, Gighera, Giurgița, Goicea, Lipovu, Măceșu de Jos, Măceșu de Sus, Segarcea, Valea Stanciului.Ordinea de zi a fost următoarea:
1. Informare privind activitățile desfășurate de lucrătorii Poliției orașului Segarcea în primele 9 luni ale anului 2018.
2. Informare privind îndeplinirea atribuțiilor specifice de către Grupa de Supraveghere și Intervenție Segarcea în zona de responsabilitate, în perioada 01.01.2018-30.09.2018.
3. Analiza incendiilor de vegetație uscată produse la nivelul zonei de competență a inspectoratului pentru situații de urgență „Oltenia” al Județului Dolj în perioada 01.01.2018-20.10.2018
4. Diverse2. Informare privind îndeplinirea atribuțiilor specifice de către Grupa de Supraveghere și Intervenție Segarcea în zona de responsabilitate, în perioada 01.01.2018-30.09.2018.
3. Analiza incendiilor de vegetație uscată produse la nivelul zonei de competență a inspectoratului pentru situații de urgență „Oltenia” al Județului Dolj în perioada 01.01.2018-20.10.2018
5. Galerie foto
26 septembrie 2018, ora 15.00 La sediul Consiliului Județean Dolj,a avut loc sedința ordinară cu următoarea ordine de zi:
1. Admiterea și deschiderea anului universitar 2018-2019 la Universitatea din Craiova
2. Diverse
3. Galerie foto
06 septembrie 2018, La sediul Consiliului Județean Dolj,a avut loc sedința ordinară cu următoarea ordine de zi:
1. Informare privind măsurile dispuse pentru asigurarea ordinii și siguranței publice în noul an scolar.
2. Diverse
3. Galerie foto
29 august 2018, La sediul Consiliului Județean Dolj,a avut loc sedința ordinară cu următoarea ordine de zi:
1. Evaluarea activității Inspectoratului de Poliție Județean Dolj pe primele 6 luni ale anului 2018.
2. Diverse
3. Galerie foto
09 iulie 2018, La sediul Consiliului Județean Dolj,a avut loc sedința ordinară cu următoarea ordine de zi:
1. Creșterea calității pregătirii și evaluării conducătorilor auto în scopul îmbunătățirii siguranței rutiere pe primele șase luni ale anului 2018.
2. Informarea președintelui Asociației Cărăușilor și Operatorilor de Transport particular (A.C.O.T.P) Dolj cu privire la problemele transportatorilor pe raza Județului Dolj.
3. Diverse
4. Galerie foto
27 iunie 2018, La sediul Consiliului Județean Dolj,a avut loc sedința ordinară cu următoarea ordine de zi:
1. Informare privind măsurile de prevenire și stingere a incendiilor la recoltarea cerealelor păioase.
2. Diverse
3. Galerie foto
18 iunie 2018, În localitatea Băilești, a avut loc sedința ordinară cu următoarea ordine de zi:
1.Informare privind activitățile desfășurate de lucrătorii Poliției municipiului Băilești în primele cinci luni din anul 2018.
2.Informare privind îndeplinirea atribuțiilor specifice de către Gruparea de Supraveghere și Intervenție Băilești în zona de responsabilitate, în perioada 01.01.2017 – 31.05.2018.
3. Diverse
4. Galerie foto
30 mai 2018, A avut loc sedința ordinară cu următoarea ordine de zi:
1.Informare privind activitățile de sistematizare și organizare a circulației rutiere desfășurate la nivelul Județului Dolj în primele patru luni ale anului 2018
2.Informare privind activitățile de sistematizării pe raza de competență a Poliției Municipiului Craiova
3. Informare privind îndeplinirea misiunilor specifice de catre I.J.J Dolj, în sezonul competițional 2017-2018, la nivelul Județului Dolj
4. Diverse
5. Galerie foto
18 mai 2018, În localitatea Filiași, a avut loc sedința ordinară cu următoarea ordine de zi:
1.Informare privind activitățile desfășurate de lucrătorii Poliției orașului Filiași în primele luni din anul 2018.
2.Informare privind îndeplinirea atribuțiilor specifice de către Gruparea de Supraveghere și Intervenție Filiași în zona de responsabilitate, în perioada 01.01.2017 – 30.04.2018.
3. Diverse
4. Galerie foto
24 aprilie 2018, Sediul ATOP, str. Jiețului nr. 19-21, a avut pe ordinea de zi:
1. Activitățile desfășurate și rezultatele obținute de structurile IPJ Dolj premergător şi pe timpul Sărbătorilor Pascale
2. Informare privind îndeplinirea misiunilor specifice de către efectivele Inspectoratului de Jandarmi Judeţean Dolj în perioada Sărbătorilor Pascale.
3. Diverse
4. Galerie foto
27 martie 2018, Sediul ATOP, str. Jiețului nr. 19-21, a avut pe ordinea de zi:
1. Evaluarea activității Inspectoratului de Jandarmi Județean Dolj în slujba comunității, în anul 2017.
2. Diverse
3. Galerie foto
27 februarie 2018, Sediul ATOP, str. Jiețului nr. 19-21, a avut pe ordinea de zi:
1. Analiza situației operative pe anul 2017
2. Diverse
3. Galerie foto
31 ianuarie 2018, Sediul ATOP, str. Jiețului nr. 19-21, a avut pe ordinea de zi:
1. Evaluarea activității IPJ Dolj pe anul 2017
2. Diverse
3. Galerie foto
11 decembrie 2017, Sediul ATOP, str. Jiețului nr. 19-21, a avut pe ordinea de zi:
1. Prezentarea planului de măsuri în perioada sărbătorilor de iarnă
2. Programul de măsuri și acțiuni desfășurate de Direcția Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor Dolj
3. Informare privind Planul de măsuri pentru asigurarea climatului de ordine și siguranță publică în sezonul rece și pe timpul Sărbătorilor de iarnă 2017-2018
4. Diverse
5. Galerie foto
Invitați în cadrul ședinței:
- Doamna Director Ludmila Angela Prunariu - Direcţia de Sănătate Publică Dolj,
- Domnul Director Adjunct Costică Retea - Direcția Sanitar-Veterinară,
- Domnul Director Gheorghe Marinescu - Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Dolj.
29 noiembrie 2017, Sediul IPJ Dolj - Ședința Autorității Teritoriale de Ordine Publică
Ordinea de zi a ședinței:
1. Noile propuneri privind modificări legislative
2. Diverse
3. Galerie foto